نوشته شده توسط : elham

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد در ساختمانی هشت طبقه در شهر مشهد مقدس واقع شده است. مسافرین تور مشهد بهتر است بدانند که موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که با حرم، فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن تقریبا فاصله ای برابر دارد و به ترتیب فاصله آنها تا هتل سی برگ مشهد 8،11 و 7 کیلومتر می باشد. از جمله امکاناتی که هتل سی برگ مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم کرده، میتوان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. این هتل دارای 56 اتاق است که برای فراهم کردن رفاه مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 هر کدام از آنها به امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.اینترنت رایگان نیز در فضای لابی هتل سی برگ مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل سی برگ مشهد: مشهد، خیابان احمد آباد، بعد از هتل هما، نبش سی متری اول، بلوار رضا

هتل سی برگ مشهد

 

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد بهار 95 و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان تور مشهد 95 خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور لحظه آخری مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین تور مشهد به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد باغی زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد که با علاقه شخصی آقای موسوی ساخته شده است. این قسمت از مشهد فضایی برای برنامه های آموزشی بسیار مناسب می باشد و فضای باغ از شاهنامه فردوسی الهام و طراحی شده است . این باغ زیبا در اصل به شکل موزه می باشد که مسافران تور مشهد نوروز 1395از علاقه مندان و بازدیدکنندگان این باغ می باشند. این باغ شامل : شاهنامه نگار خانه , آلاچیق زیبا , چادر هایی با طراحی و چیدمان داخلی ترکمن , سالن غذاخوری و دیگر بخش های دیگر می باشد.

آدرس: مشهد مقدس , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد نوروز 1395بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافرانتور مشهد نوروز 1395قرار گرفته است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مناطق گردشگری معروف مشهد

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما به این روستا بروید. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد اسفند 94 است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 می کند.

 

 

 

منطقه اسفجیر مشهد روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد 95 برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید. آبشار زيباي اسفجير در انتهاي يک دره باريک و صخره اي با فضايي بسيار هيجان انگيز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبيعت در تور لحظه آخری مشهد  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل پردیس مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) بدانند که فاصله هتل پردیس با حرم در حدود 1 کیلومتر می باشد. این هتل 3 ستاره دارای 8 طبقه می باشد که امکانات مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم می کند برخی از امکانات این هتل فروشگاه، کافی شاپ، لاندری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سه رستوران با تنوع غذایی ایرانی و فرنگی و همچنین پارکینگ هستند. هتل پردیس مشهد دارای 153 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی پذیرای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید 95 می باشد. این هتل در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل پردیس مشهد : خیابان امام خمینی، نرسیده به بازار جنت

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین تور مشهد 95 مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی کههتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد تعطیلات زمستان 94 برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مشهد مشهد 3 ستاره

 

 هتل مشهد مشهد 3 ستاره


اين مشهد مشهد در خيابان امام رضا در حاشيه ي ميدان بيت المقدس با فاصله اي حدود 150 متر تا حرم امام رضا (ع) واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم پیتده کمتر از 4 دقیقه میباشد و نیازی به استفتده از ماشین نیست. امكانات این هتل شامل فروشگاه و غرفه ، آسانسور ، تاكسي سرويس ، خدمان خانه داری و صندوق امانات اختصاصی‌ میباشد.گردشگران تور مشهد نوروز 1395با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به همه امکانات دسترسی داشته باشند.

 

 


 

 

 هتل ميثاق مشهد 4 ستاره

 

هتل ميثاق مشهد 4 ستاره

هتل ميثاق مشهد در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی قرار دارد و وسعتی حدود 26000 مترمربع دارد. این مجموعه از یک فضای سبز بسیار بزرگ با مناظر بسیار زیبا تشکیل شده و از موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از این رو در بین دیگر هتل های مشهد جایگاه ویژه ای دارد. هتل ميثاق مشهد جهت رفاه و آسایش میهمانان تور مشهد زمستان 94سرویس هایی برای رفت و برگشت به حرم امام رضا (ع) برای این عزیزان تدارک دیده است که هر روز صبح ساعت 9 حرکت کرده و ساعت 12:30 به هتل برمیگردد. از امکانات دیگر  هتل ميثاق مشهد می توان به زمين تنيس ،  مجموعه محهزو زيباي استخر و سوناي خشك وبخار ، پاركينگ وميني بوس جهت تشرف میهمانان تور مشهد نوروز 1395به حرم ،زمين بازی كودكان و رستوران با ظرفيت 500 نفر‌ اشاره کرد.

 

 


 هتل هلیا مشهد 4 ستاره

 

 این هتل 4 ستاره در خيابان امام رضا مشهد با فاصله اي حدود 5 دقيقه پياده تا حرم مطهر امام رضا (ع)  قرار دارد. این هتل دارای 96 اتاق لوکس 1 خوابه و 2 خوابه می باشد. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت ، دو رستوران بزرگ ، یک کافی شاپ ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی ، دو پارکینگ اختصاصی ، یخچال ، تلویزیون ، سالن اجتماعات ، لاندری و سرو چای و قهوه اشاره کرد.گردشگران تور مشهد نوروز 1395با اقامت در این هتل می توانند به راحتی به همه امکانات دسترسی داشته باشند.

 

 


هتل اطلس مشهد 3 ستاره

این هتل در فلکه آب نزدیک به حرم امام رضا ( ع ) قرار دارد. هتل به 2 ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم شده است تور مشهد زمستان 94که ساختمان شمالی دارای 5 طبقه و ۶۰۰ متر مساحت و ۱۷۰۰ متر زیر بنا میباشد و ساختمان جنوبی دارای 4 طبقه و ۵۳۱ متر مساحت و ۷۲۰ متر زیر بنا میباشد. از امکانات این هتل میتوان به 160 اتاق‌ ، سايت اينترنتي‌ ، ماهواره‌ ، رستوران‌ ، كافي‌شاپ ، فضاي سبز مجهز ، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی میباشد که برای رفاه حال مسافرانتور مشهد نوروز 1395در نظر گرفته شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد باغی زیبا در شهر مقدس مشهد می باشد که با علاقه شخصی آقای موسوی ساخته شده است. این قسمت از مشهد فضایی برای برنامه های آموزشی بسیار مناسب می باشد و فضای باغ از شاهنامه فردوسی الهام و طراحی شده است . این باغ زیبا در اصل به شکل موزه می باشد که مسافران تور مشهد نوروز 1395از علاقه مندان و بازدیدکنندگان این باغ می باشند. این باغ شامل : شاهنامه نگار خانه , آلاچیق زیبا , چادر هایی با طراحی و چیدمان داخلی ترکمن , سالن غذاخوری و دیگر بخش های دیگر می باشد.

آدرس: مشهد مقدس , انتهای بلوار توس

باغ شاهنامه مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

پارک کوهسنگی مشهد با دو کوه سنگی که نزدیک به شهر مقدس مشهد می باشد به این نام معروف شده است. این پارک نزدیک رشته کوه های جنوبی شهر مشهد واقع شده است که از زیباترین جاذبه های تفریحی مشهد مقدس می باشد. پارک کوهسنگی مشهد رتبه سوم را به علت بازدید گردشگران تور مشهد نوروز 1395بعد از حرم مطهر امام رضا علیه السلام و رتبه دوم برای آرامگاه فردوسی کسب کرده است. پارک کوهسنگی مشهد دارای هوایی بسیار تمیز و لذت بخش می باشد و به شکل مثلث ساخته شده که باعث جذب گردشگران شده است. این پارک همیشه مورد استقبال عموم مردم مشهد مقدس و همچنین مسافرانتور مشهد نوروز 1395قرار گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های مشهد,دیدنی های مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد,جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

 

هتل جنت مشهد یکی از نوسازترین هتل های مشهد است و بدلیل اینکه از هتل های نزدیک حرم می باشد ، در تور مشهد بسیار مورد توجه زائرین قرار میگیرد . این هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا حرم مطهر رضوی فاصله دارد و مراکز خرید متعددی در اطراف آن واقع شده است . خدمات ممتاز و سرویس دهی ویژه توسط افراد کار آمد از ویژگی های هتل جنت مشهد در تور مشهد تعطیلات زمستان 94 می باشد .هتل جنت مشهد دارای رستوران با ظرفیت 300 نفر با منوی غذای بوفه آزاد و سالاد و دسر به صورت بوفه و کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و دسرهای سرد و گرم و… است تا با شایسته ترین خدمات در خدمت زائرین گرامی تور مشهد نوروز 95  باشد.هتل جنت شامل 80  اتاق های استاندارد و سوئیت مدرن می باشد که دارای طراحی و دکوراسیونی متفاوت بوده که با وسایل مدرن و مبلمانی راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب تزیین گشته اند . تمام اتاقهای هتل جنت مشهد برای گردشگران تور مشهد زمستان 94 مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی ، حمامی مجهز به دوش مجزا و وسایل مکمل استحمام ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند . همین عوامل سبب شده تا اتاق های مجلل هتل جنت از جذابیت زیادی برای گردشگران تور مشهد برخوردار باشند .

 

 

هتل عماد مشهد از جمله هتل های 4 ستاره این شهر می باشد که در فاصله 350 متری حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد 95 که قصد اقامت در هتل چهار ستاره در نزدیکی حرم مطهر را دارند بدانند که هتل عماد به عنوان اولین هتل 4 ستاره ای است که در ضلع شمالی حرم واقع شد و اتاق های هتل چشم انداز زیبایی به حرم امام رضا (ع) دارند. این هتل زیبا دارای 55 اتاق می باشد که با امکاناتی مانند تلفن، تلویزیون، یخچال، مبلمان، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی به مسافرین تور مشهد خدمات رسانی می کند. از جمله امکاناتی که در هتل عماد برای میهمانان تور مشهد نوروز 95 فراهم شده است می توان به لابی، لاندری، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران با ظرفیت 285 نفر و پارکینگ با ظرفیتی در حدود 20 ماشین اشاره کرد. میهمانان تور مشهد بهمن 94 که قصد دارند در محل اقامت خود به تفریح و ورزش نیز بپردازند میتوانند از سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا خشک و سونا بخار هتل عماد مشهد استفاده کنند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز در این هتل در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل عماد مشهد: مشهد، میدان طبرسی، خیابان نوغان

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با 6 طبقه و زیربنای 67267 مترمربع و 1090 واحد، در یک موقعیت مکانی ویژه یا دسترسی‌‌های بسیار مناسب شهری در حاشیه بزرگراه صد متری کمربندی شهر مشهد قرار گرفته و هدف از ایجاد آن بهبود و گسترش فرهنگ گردشگری بوده است.در تور لحظه آخری مشهد حتما از اینجا خرید کنید. این مکان به لحاظ فنی و معماری نمونه‌ای کاملاً بی‌نظیر در ایران است.از خصوصیات و ویژگی‌های این مجتمع باید به تلفیق ساختار معماری سنتی و مدرن و هندسه منحصر به فرد، دارای بزرگترین گنبد به قطر 50 متر شبیه به الماس تراشیده و بسیار زیبا، متراژ بسیار بزرگ, امکان دسترسی به تمامی طبقات به وسیله آسانسور برای راحتی گردشگران تور مشهد نوروز 95 ، وجود آبنمای منحصر به ‌‌فرد با تکنولوژی نوین و امکانات و خدمات رفاهی غرفه‌داران و مسافران تور مشهد اشاره کرد. از جمله تسهیلات الماس شرق پارکینگ طبقاتی، رستوران، بازار چند منظوره، شهربازی سرزمین عجایب، مرکز فوریت‌های پزشکی، مراکز بانکی و اطلاع‌رسانی برای مسافران تور مشهد اسفند 94 است. در هر طبقه از این مجتمع فروشندگان لوازم صوتی تصویر، لوازم خانگی، چینی و بلور، تلفن همراه و رایانه، به ارایه خدمات می‌پردازند.

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد که کار خود را از سال 1382 در شهر مشهد آغاز کرد با چهار طبقه و 25000 متر مربع زیربنا ، 250 واحد تجاری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجتمع دارای ظرفیت 2000 خودرو میباشد.خرید از این مجتمع در تور لحظه آخری مشهد سرشار از لذت می باشد.در طبقه همکف و سایر طبقات غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش البسه و پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و… در تور مشهد تعطیلات عید 95 می‌پردازند.در این مجتمع تجاری مانند سایر بازارهای مشهد امکانات رفاهی نظیر فست فود، کافی‌شاپ، شهربازی، پارکینگ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد موجود است، و همچنین سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شیرینی، خشکبار، مواد پروتئینی، لبنی،میوه و… برای مسافران تور مشهد در طبقه همکف قرار دارد.

 

مجتمع تجاری پروما در مشهد

مجتمع تجاری پروما در مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد, بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,معروف ترین هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,مهمترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل چهار ستاره ایران تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و دنج می باشد. برای کودکان زیر پنج سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 دارای رستوران هایی با کیفیت خوب است که با غذاهای متنوع اماده پذیرایی از مسافران تور مشهد نوروز 95 می باشد. این هتل دارای 164 اتاق و آپارتمان های دو خوابه می باشد. هتل ایران تور مشهد نوروز 95 تا حرم به اندازه پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و داخل هر اتاق , رستوران و... اشاره کرد.


هتل جواد مشهد

هتل جواد مشهد

نزدیک ترین هتل چهار ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) هتل جواد تور مشهد نوروز 95 است. برای کودکان زیر سه سال اقامت در این هتل رایگان می باشد. هر واحد این هتل دارای سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می باشد. از امکانات این هتل می توان به لابی , کافی شاپ , رستوران و... اشاره کرد.


هتل لاله مشهد

هتل لاله مشهد

هتل لاله تور مشهد نوروز 95 در یکی از قدیمی ترین خیابان های تور مشهد نوروز 95 واقع شده که دارای پرسنلی مجرب و حرفه ای می باشد. این هتل نیز به یک پارک زیبا و تاریخی کوهسنگی و بازارهای اصلی تور مشهد نوروز 95 نزدیک می باشد. هتل لاله تور مشهد نوروز 95  101 اتاق 2-3 تخته و آپارتمان های لوکسی با دو و چهار اتاق را دارا می باشد. هر واحد آن دارای دو سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی است. این هتل دارای رستورانی با غذاهای ایرانی و فرنگی , کافی شاپ , لابی , اینترنت و...

فاصله این هتل تا حرم 10 دقیقه با ماشین است.


هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا تور مشهد نوروز 95 دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل ایران مشهد,هتل جواد مشهد,هتل لاله مشهد,هتل هلیا مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو تور مشهد نوروز 95 از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد , در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... موجود می باشد.

از امکاناتی که هتل مینو تور مشهد نوروز 95 را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد : روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد نوروز 95 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا تور مشهد نوروز 95 می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد نوروز 95 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


 

 

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد نوروز 95 از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. این هتل پیاده تنها پنج دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل جم تور مشهد نوروز 95 رستورانی به ظرفیت سیصد نفر را دارا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیراییی از زائرین عزیز می باشد. رستوران این هتل دارای محیطی آرام و زیبا و دکوراسیونی مدرن است و با غذاهای ایرانی و میز دسرهای خوش مزه و انواع سالادها و... بهترین پذیرایی را از مسافران به عمل می آورد. از امکانات رفاهی هتل جم مشهد اینترنت در لابی , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده و... می باشد.


هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد نوروز 95 از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان تور مشهد نوروز 95 عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل مینو مشهد,هتل تارا مشهد,هتل جنت مشهد,هتل جهان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو تور مشهد نوروز 95 از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد , در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... موجود می باشد.

از امکاناتی که هتل مینو تور مشهد نوروز 95 را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد : روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد نوروز 95 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا تور مشهد نوروز 95 می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد نوروز 95 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


 

 

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد نوروز 95 از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. این هتل پیاده تنها پنج دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل جم تور مشهد نوروز 95 رستورانی به ظرفیت سیصد نفر را دارا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیراییی از زائرین عزیز می باشد. رستوران این هتل دارای محیطی آرام و زیبا و دکوراسیونی مدرن است و با غذاهای ایرانی و میز دسرهای خوش مزه و انواع سالادها و... بهترین پذیرایی را از مسافران به عمل می آورد. از امکانات رفاهی هتل جم مشهد اینترنت در لابی , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده و... می باشد.


هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد نوروز 95 از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان تور مشهد نوروز 95 عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل مینو مشهد,هتل تارا مشهد,هتل جنت مشهد,هتل جهان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل مینو مشهد

هتل مینو مشهد

هتل مینو تور مشهد نوروز 95 از شش واحد آپارتمان دو خوابه , دوازده واحد آپارتمان یک خوابه , 66 اتاق سه نفره و شش اتاق چهار نفره و در کل از 90 واحد تشکیل شده است. از امکانات این هتل می توان به سه رستوران مجزای آن اشاره کرد , در این رستوران ها منوی نهار و شام متفاوت است. در منوی نهار آن چلو ماهی , چلو کوبیده , چلو جوجه , خورشت روز و... و در منوی شام آن مرغ سوخاری , رولت گوشت , خوراک ماهی , شنسیل مرغ و... موجود می باشد.

از امکاناتی که هتل مینو تور مشهد نوروز 95 را منحصر به فرد کرده می توان به موارد زیر اشاره کرد : روم سرویس بیست و چهار ساعته , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و جکوزی , اینترنت پر سرعت وایرلس در تمام قسمت های هتل و...

این هتل 7 دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


هتل تارا مشهد

هتل تارا مشهد

هتل تارا تور مشهد نوروز 95 در سال 1374 افتتاح شده است و دارای 116 واحد متفاوت می باشد. بالکن های این هتل چشم اندازی از حرم امام رضا (ع) را به تصویر می کشد که بسیار زیبا و دل نشین است. از امکانات هتل تارا تور مشهد نوروز 95 می توان به رستوران , کافی شاپ , استخر , سونای خشک و... اشاره کرد. واحدهای این هتل به صورت سنتی و مدرن طراحی و ساخته شده است. هتل تارا تور مشهد نوروز 95 تقریبا هشت دقیقه تا حرم پیاده روی دارد.


 

 

هتل جنت مشهد

هتل جنت مشهد

هتل جنت تور مشهد نوروز 95 از نزدیک ترین هتل های سه ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد. این هتل پیاده تنها پنج دقیقه با حرم فاصله دارد. هتل جم تور مشهد نوروز 95 رستورانی به ظرفیت سیصد نفر را دارا می باشد که با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیراییی از زائرین عزیز می باشد. رستوران این هتل دارای محیطی آرام و زیبا و دکوراسیونی مدرن است و با غذاهای ایرانی و میز دسرهای خوش مزه و انواع سالادها و... بهترین پذیرایی را از مسافران به عمل می آورد. از امکانات رفاهی هتل جم مشهد اینترنت در لابی , کافی شاپ , استخر , سونا و جکوزی , پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده و... می باشد.


هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان تور مشهد نوروز 95 از 101 اتاق و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل تا حرم دوازده دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل جهان تور مشهد نوروز 95 عبارت است از: لابی , رستوران با غذاهای متنوع , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , سالن ورزشی , مرکز خرید , اینترنت و... 

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل مینو مشهد,هتل تارا مشهد,هتل جنت مشهد,هتل جهان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 از 54 واحد و 193 تخت تشکیل شده است. این هتل بسیار نزدیک به حرم امام رضا (ع) است و فقط پنج متر با آن فاصله دارد و تقریبا با هشت دقیقه پیاده روی شما مسافران عزیز به حرم می رسید.. هتل جواهری تور مشهد نوروز 95 در مرکز شهر مقدستور مشهد نوروز 95 و در نزدیکی مراکز خرید واقع شده است.از امکانات این هتل لابی , کافی شاپ , رستوران با منوی باز غذایی , پنج آسانسور با ظرفیت پنجاه نفر و... می باشد.


هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران تور مشهد نوروز 95 یک هتل سه ستاره بسیار زیبا و شیک است که دارای فضای سبز و آب نما و باغچه های گل کاری شده زیبا می باشد. این هتل نزدیک حرم است و با آن فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل تهران تور مشهد نوروز 95 آکواریومی کار گذاشته شده است که در آن ماهی های بسیار زیبا و خاصی قرار دارد و به زیبایی این هتل افزوده است. علاوه بر این کافی شاپ این هتل با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها و شیرینی های خوش مزه آماده پذیرایی از مهمانان عزیز می باشد.


هتل خاتم مشهد

هتل خاتم مشهد

هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 دارای اتاق های 1 تا 4 تخته می باشد و ظرفیت آن 250 نفر است. این هتل ده دقیقه با حرم فاصله دارد. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95 رستوران با غذاهای متنوع ایرانی , کافی شاپ با انواع نوشیدنی ها و فست فود ها , زمین بازی برای کودکان و... می باشد.

 


هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز تور مشهد نوروز 95 با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

 

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , هتل جواهری مشهد , هتل تهران مشهد , هتل خاتم مشهد , هتل خانه سبز مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مرکزخرید ام ام مایگروس آنتالیا

این مرکز خرید که در ساحل کنیالتی آنتالیا واقع شده است و یکی از فروشگاههای زنجیره ای سوییسی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  این مرکز خرید دارای کافه ،سینما،رستوران و فروشگاههای بزرگ است که تمان نیاز های شما را بر آورده میکند.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید دیپو آنتالیا

 این مرکز خرید بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه است این مرکز خرید در قسمت شرق آنتالیا واقع شده است و میدان اسکی روی یخ شهر در این مکان قرار گرفته است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

بازار آنتالیا

 بازار آنتالیا یک بازار سرپوشیده و دارای محصولات متنوع و مختلفی مثل انواع جواهر آلات ، صنایع دستی ، خوراک های ترکی ، سوغاتی مخصوص ترکیه مثل حلوا ، چای سیب ، باقلوا ، شیره کاج ، ادویه جات و ... می باشد .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  همچنین می توانید از فروشگاه های لباس و کفش کالاهای چرمی ترکیه را تهیه کنید . مغازه های خیاطی محلی تعمیرات خیاطی را قبول می پذیرند .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در بازار آنتالیاکفش ها و لباس دست دوز با کیفیتی بسیار بالا و عالی را میتوانید تهیه کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

 یکی از مراکز خرید آنتالیا خیابان آتاتورک است که در منطقه ای قدیمی قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید قرار دارد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیاد در این خیابان است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان و  همچنین بوتیک های گران قیمت وجود دارد که می توانید با هر سلیقه و بودجه ای از این خیابان خرید کنید .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در سراسر خیابان آتاتورک تعدادی رستوران های محلی و  کافه تریا موجود است .مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند

مرکز خرید تانساس/ اچ آنتالیا

این مرکز خرید یکی از بزرگترین فروشگاههای زنجیره ای در ترکیه است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند.  در طبقه دوم این فروشگاه انواع پوشاک و کفش،لوازم منزل،لوازم برقی ،لوازم آرایشی با مارکهای بن اللملی است.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند
 

مرکز خرید شی مال آنتالیا

مرکز خرید شی مال آنتالیا

این مرکز خرید شامل چندین بازار است و از مناسب ترین مراکز خرید در شهر آنتالیا نیز هست.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند. مرکزخرید شی مال ساحل لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم میکند و از جدید ترین مراکز خرید با انواع گوناگون اجناس نیز میباشد.مسافران تور آنتالیا نوروز 95 میتوانند از این مکان زیبا استفاده نمایند



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید آنتالیا,بهترین مراکز خرید آنتالیا, بهترین مراکز خرید آنتالیا,مراکز خرید ارزان آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل های مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان تور مشهد نوروز 95 است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,معرفی هتل های مشهد,مهمترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد عید 95 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد زمستان 94 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنیهای مشهد , بازدید از مشهد , معرفی مشهد , درباره مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

این مجموعه یکی از بهترین تالار و رستوران ها در تور مشهد لحظه آخری مشهد است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد می باشد . در این رستوران انواع غذاها با بهترین کیفیت طبخ می شود . این مجموعه مجلل در بلوار خیام شمالی واقع شده است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا و استراحت به این مکان مراجعه کنند . این مجموعه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز خرید مهمی همچون الماس شرق ، مرکز خرید وصال ، بازار سمپاد و غیره قرار گرفته است . میهمانان تور مشهد عید 95 می توانند از این تالار دیدن نمایند.

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

رستوران این مجموعه به عنوان رستوران باز در تور مشهد زمستان 94 فعالیت می کند . در این مجموعه همچنین کافی شاپی نیز در فضای باز ارائه شده است که فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای استراحت گردشگران تور مشهد تعطیلات عید 95 ایجاد کرده است . از دیگر امکانات این مجموعه برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف در مکانی مناسب و با تجهیزات صوتی و تصویری می باشد . این مجموعه با فضایی بسیار مجلل ، معماری خاص ، سقف تمام شیشه ای و سالن های بزرگ آن را به یکی از بهترین مجموعه ها در کشور و در تور مشهد نوروز 95 تبدیل کرده است .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تالار و رستوران اطلسیه مشهد,معرفی هتل های مشهد,معروف ترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد عید 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد تعطیلات عید 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد زمستان 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , معرفی هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 دی 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد

 

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران روف گاردن هتل درویشی

رستوران روف گاردن هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری از رستوران های خوب این شهر می باشد. این رستوران در قسمت فوقانی و طبقه بالای لابی هتل قرار دارد. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا و سرسبز است که مهمانان عزیز  تور مشهد 94 می توانند در آرامش و محیطی زیبا غذای خود را نوش جان کنند. در رستوران روف گاردن هتل درویشی انواع غذاهای فرنگی و آسیایی سرو می شود. غذاهای فرنگی آن به همراه سس های مخصوص سرو می شود که باعث لذیذتر شدن غذا می شود. به مسافران تور مشهد زمستان 94 که علاقه مند به غذاهای فرنگی با سس مخصوص هستند پیشنهاد می کنیم که حتما غذاهای فرنگی رستوران روف گاردن را امتحان کنند.

 

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

تور مشهد رستوران برکه هتل درویشی

رستوران برکه هتل درویشی تور مشهد نوروز 95 رستورانی با فضایی بسیار دلباز ,  زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نیمکت هایی است که از داخل آن ها آب جاری شده و زیبایی این رستوران را دوچندان کرده است. در واقع رستوران برکه رستورانی سنتی مدرن است که با قلیان , میوه و نوشیدنی های سنتی و... آماده پذیرایی از مهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد. در انتهای رستوران روف گاردن راه پله ای وجود دارد که به دریاچه بسیار زیبا و دلنشین موج زیبا منتهی می شود. علاوه بر این آب و وهوای آن بسیار بی نظیر است و رستوران برکه هم در این محیط قرار گرفته است. مسافران تور مشهد 94 که علاقه مند به سپری کردن لحظات خود در محیطی آرام و زیبا و دنج هستند دیدن از این دریاچه را از دست ندهند.

 

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران مراکشی هتل درویشی

رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد زمستان 94 در طبقه پایین و قسمت تحتانی هتل و در انتهای بازارچه هتل قرار گرفته است. غذاهای این رستوران بسیار تند هستند و برنج ها به صورت دم شده سرو می شوند. در رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد نوروز 95 غذاها به صورت عجیبی طبخ و در ظروف بسیار خاصی سرو می شوند. مسافران تور مشهد که علاقه مند به غذاهای تند هستند حتما به رستوران مراکشی هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری بروند. طبخ عجیب غذاها و سرو آن ها در ظروف خاص از ویژگی های منحصر به فرد این رستوران است که باعث جلب توجه مهمانان و مسافران تور مشهد 94 می شود.

 

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران آتریوم هتل درویشی

رستوران آتریوم هتل درویشی تور مشهد زمستان 94 دارای فضایی بزرگ , زیبا و دلنشین است که در انتهای لابی هتل قرار دارد. غذاهای این رستوران به صورت بوفه آزاد است و شما می توانید هر انچه را که دوست دارید خودتان بردارید و نوش جان کنید. رستوران آتریوم هتل درویشی که غذای آن به صورت بوفه آزاد است در بعضی از روزهای هفته آماده پذیرایی از مهمانان خود می باشد. مسافران خوش خوراک تور مشهد 95 رستوران های خوب هتل درویشی مشهد را که در اینجا به معرفی آنها پرداختیم , از جمله رستوران آتریوم آن را از دست ندهید.

 

رستوران ارغوان هتل درویشی مشهد

 تور مشهد رستوران (صبحانه خوری) ارغوان هتل درویشی

رستوران ارغوان هتل درویشی تور مشهد لحظه آخری در واقع صبحانه خوری این هتل است که دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است. این رستوران دارای نمایی زیبا و دکوراسیونی مدرن می باشد. کف رستوران یا صبحانه خوری ارغوان هتل درویشی تور مشهد 94 با موکتی بنفش رنگ پوشیده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است. مسافران تور مشهد که در هتل درویشی اقامت دارند هنگامی که می خواهند صبحانه خود را در صبحانه خوری ارغوان نوش جان کنند , می توانند طلوع آفتاب را هم مشاهده کنند چون دیوارهای این رستوران (صبحانه خوری) شیشه ای است و تقریبا تمام شهر از پشت دیوار شیشه ای قابل مشاهده است. به مسافران تور مشهد زمستان 94 پیشنهاد میکنیم که این محیط آرام و زیبا را برای میل کردن صبحانه خود از دست ندهند.
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مجموعه رستوران های هتل درویشی مشهد , بهترین رستوران های مشهد , رستوران های معروف مشهد , رستوران های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا در تور مشهد لحظه آخری در کنار بازارهای مهم و بارگاه ثامن الحجج قرار گرفته. زیبایی این هتل با به کار گیری دکوراسیون و مبلمان زیبا و مدرن دوچندان شده است. هتل پارمیدا تور مشهد 94 دارای لابی ای با محیطی آرام و دل نشین است و آکواریومی که داخل این هتل است به آرامش و زیبایی آن افزوده است. هتل پارمیدا در تور مشهد زمستان 94 دارای اتاق های فوق العاده زیبا به صورت دوبلکس و سوبلکس می باشد. کافی شاپ این هتل منحصر به فرد با انواع دسرهای لذیذ و نوشیدنی های سرد و گرم دلپذیر آماده خدمت گذاری به مسافران عزیز است. از امکانات هتل پارمیدا در تور مشهد نوروز 95 می توان به این موارد اشاره کرد: اینترنت وایرلس , پارکینگ اختصاصی , استخر , سونا و جکوزی و...

آدرس: خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم


 

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد


این هتل از 96 اتاق لوکس یک و دو تخته تشکیل شده است. کودکان زیر 5 سالی که از سرویس استفاده نمی کنند اقامتشان رایگان می باشد. هتل هلیا در تور مشهد لحظه آخری تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه پیاده روی دارد. این هتل دو رستوران بزرگ و یک کافی شاپ را دارا می باشد. علاوه بر این هتل هلیا در تور مشهد 95 مجهز به اینترنت وایرلس در لابی هتل می باشد. هتل هلیا مشهد دارای دو پارکینگ اختصاصی و پارکینگ سرپوشیده نیز می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا (ع) , امام رضا هشتم
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , معرفی هتل های مشهد , هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

مدرسه پریزاد مشهد

مدرسه پریزاد در تور مشهد لحظه آخری مربوط به دوره تیموریان می باشد که در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع شده است . این مدرسه منسوب به پریزاد ندیمه گوهرشاد بوده و در سال 823 هجری قمری در نزدیکی مسجد گوهرشاد ساخته شده است . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

مدرسه پریزاد مشهد

این مدرسه دارای 4 ایوان است و شامل غرفه ها و حجره هایی می باشد که با نقوش اسلیمی و آجر کاری تزیین شده اند . این مدرسه یکی از اماکن دیدنی و تاریخی مشهد به حساب می آید که نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد زمستان 94 را به خود جلب کرده است و علاقه مندان به دیدن اماکن تاریخی می توانند پس از زیارت به این مدرسه تاریخی هم سری بزنند .


مدرسه دودر مشهد

بازدید از این مدرسه در تور مشهد نوروز 95 برای گردشگران امکان پذیر است. این مدرسه در قرن نهم هجری قمری در کنار حرم اما رضا (ع) و مقابل مدرسه پریزاد ساخته شده است . این مدرسه یکی از اصیل ترین مدارس دوره تیموری می باشد که دارای چهار ایوان می باشد و شامل غرفه ها و حجره هایی در دو طبقه می باشد و شامل دو گنبد فیروزه ای است . گردشگران تور مشهد لحظه آخری می توانند از این مکان تاریخی دیدن نمایند.

مدرسه دودر مشهد

گردشگران تور مشهد زمستان 94 می توانند از این مکان تاریخی بازدید نمایند. اين اثر تاريخى توسط امير يوسف خواجه بهادر ملقب به غياث الدين که يكى از فرماندهان دوره تيمورى بوده در دوران سلطنت ميرزا شاهرخ ساخته شده است ، این بنا مدتى به نام يوسف خواجه و سپس به دودر ، به علت وجود دو ورودى در شرق و غرب مدرسه شهرت پیدا کرد . بازدید کنندگان تور مشهد نوروز 95 حتما از دیدن این مکان لذت خواهند برد. همچنین این مدرسه در دوره صفویه مرمت شده است .

در سال های اخیر این بنا نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد 95 را به خود جلب کرده است .
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مدارس قدیمی مشهد , اماکن تاریخی مشهد , اماکن دیدنی مشهد , اماکن تفریحی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد پاییز 94 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: خانه داروغه مشهد , بازدید از مشهد , معرفی مشهد , اماکن دیدنی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

این مجموعه یکی از بهترین تالار و رستوران ها در تور مشهد لحظه آخری مشهد است که با غذاهای لذیذ و خوشمزه خود آماده پذیرایی از مسافران عزیز تور مشهد می باشد . در این رستوران انواع غذاها با بهترین کیفیت طبخ می شود . این مجموعه مجلل در بلوار خیام شمالی واقع شده است . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا و استراحت به این مکان مراجعه کنند . این مجموعه از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در نزدیکی مراکز خرید مهمی همچون الماس شرق ، مرکز خرید وصال ، بازار سمپاد و غیره قرار گرفته است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این تالار دیدن نمایند.

تالار و رستوران اطلسیه مشهد

رستوران این مجموعه به عنوان رستوران باز در تور مشهد پاییز 94 فعالیت می کند . در این مجموعه همچنین کافی شاپی نیز در فضای باز ارائه شده است که فضای بسیار زیبا و دلنشینی را برای استراحت گردشگران تور مشهد 94 ایجاد کرده است . از دیگر امکانات این مجموعه برگزاری همایش ها و سمینار های مختلف در مکانی مناسب و با تجهیزات صوتی و تصویری می باشد . این مجموعه با فضایی بسیار مجلل ، معماری خاص ، سقف تمام شیشه ای و سالن های بزرگ آن را به یکی از بهترین مجموعه ها در کشور و در تور مشهد نوروز 95 تبدیل کرده است .

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: تالار و رستوران اطلسیه مشهد , معرفی هتل های مشهد , معروف ترین هتل های مشهد , هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد , هتل های لوکس مشهد , محبوب ترین هتل های مشهد , پرطرفدارترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد , معرفی هتل های مشهد , هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
هتل توس در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل درسال 1388 میدان قائم مشهد ساخته شده است. حرم مطهر امام رضا(ع) در فاصله ای حدود 2 دقیقه از این هتل واقع شده است. هتل توس مجموعا دارای 44 اتاق و سوییت ویژه میهمانان تور مشهد 94 می باشد. در این هتل دو رستوران و دو کافی شاپ برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 در نظر گرفته شده است. رستوران الوند 120 نفر و رستوران دماوند 180 نفر ظرفیت دارد. در این هتل سالن ورزشی و مجموعه آبی و همچنین اتاق ماساژ نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، آسانسور، لاندری، ماهواره، کافی شاپ ویزه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، خودپرداز، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت وایرلس، کافی و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل توس مشهد بازدید نمایید.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آیا هتل توس هتل خوبی هست با نه؟ , مشخصات هتل توس مشهد؟ , نظرات درباره هتل توس مشهد , امکانات هتل توس مشهد؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
مصلی طرق مشهد

مصلی طرق در تور مشهد لحظه آخری قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد


باغ خونی مشهد

این باغ در تور مشهد پاییز 94 در زمینی به وسعت 5 هکتار ساخته شده است که در خیابان عنصری مشهد قرار دارد . در این باغ سه عمارت مجزا وجود دارد که بخش هایی از آن تخریب شده است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. در سال 1330 توسط روس ها از طریق این باغ حرم اما رضا ( ع ) گلوله باران شد . این باغ همچنین بخاطر چشمه ای که در این باغ وجود دارد به باغ چشمه نیز معروف است . مسافران تور مشهد می توانند از این باغ زیبا دیدن کنند .

باغ خونی مشهد

مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی مشهد , اماکن دیدنی مشهد , معرفی مشهد , بازدید از مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل آپارتمان های مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان مارین مشهد یکی از هتل آپارتمان های چهار ستاره مشهد می باشد که با 20 واحد پذیرای مسافرین محترم می باشد. هتل آپارتمان مارین تنها ده دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد.

البته هتل مارین با امکانات رفاهی بسیار عالی و فاصله كمتر از 600 متر با حرم مطهر امام رضا ازهتل های مشهد است که مجهز به سوئیت و آپارتمان های یک خوابه میباشد.

هتل آپارتمان مارین مشهد دارای امکاناتی چون سيستم تهويه مطبوع، تلويزيون، تلفن، يخچال و سرويس بهداشتي است. مسافران تور مشهد میتوانند بهترین اقامت را در این هتل آپارتمان داشته باشند.

منوی غذایی هتل آپارتمان مارین:

زرشک پلو با مرغ - چلو کباب کوبیده - چلو خورشت سبزی - ته چین - جوجه کباب - شنیسل - رولت گوشت - چلو کباب بختیاری - سبزی پلو با ماهی - چلو قیمه - چلو لقمه نگین - چلو پاچین - کوکو سبزی

هتل آپارتمان مارین مشهد

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

 

هتل آپارتمان ستارگان مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های مشهد می باشد که دارای 28 واحد شامل آپارتمان های یک خوابه  و دو خوابه و اتاق های دو تخته و سه تخته می باشد. هتل آپارتمان ستارگان تنها پنج دقیقه پیاده با حرم مطهر حضرت رضا (ع) فاصله دارد و با منوی بسته پذیرای مسافران محترم می باشد.در تور مشهد میتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.  افتتاح رسمی این هتل تیر ماه سال 1392 و شروع به کار آن از اول خرداد سال 1392 می باشد. این هتل دارای دو سرویس بهداشتی در تمام اتاق ها شامل ایرانی و فرنگی است. در تور مشهدمیتوانید از این هتل زیبا استفاده نمایید.

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان مارین مشهد

هتل آپارتمان ستارگان مشهد

تور مشهد پاییز 94

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

جاذبه های گردشگری مشهد

آبشار اخلومد مشهد

تور مشهد آبشار اخلمد

آبشار اخلمد مشهد در شهرستان چناران واقع در خراسان رضوی می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد. این آبشار در دره ای بین کوه های بینالود قرار گرفته است و دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد. در این منطقه گیاهان فروان و باغات میوه نیز به چشم می خورد که توجه گردشگران تور مشهد را به سوی خود جلب می کند. برای رفتن به آبشار اخلمد ابتدا باید از میان یک آبشار با ارتفاع 23 متر عبور کرد تا به آبشار اصلی اخلمد که تقریبا 40 متر ارتفاع دارد رسید. این آبشار در یک کیلومتری آبشار اولی قرر دارد و آبشار سوم و چهارم هم در بالای این آبشارها قرار گرفته است. روستای اخلمد نیز در ۸۴ کیلومتری این شهر مقدس و در امتداد جاده مشهد قوچان قرار دارد که دارای باغ‌های زیبا و پر از میوه های لذیذ مانند سیب و گلابی می باشد. محصولات این منطقه حتی در میان مردم مشهد هم زبان زد است. گردشگران تور مشهد با رفتن به روستای اخلمد و آبشار آن می توانند لحظات خوشی را برای خود رقم بزنند و از سفر خود لذت ببرند.

 فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

 مطالب مرتبط:

آبشار اخلمد مشهد

فریزی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از هتلهای تازه تاسیس مشهد، هتل 4 ستاره خورشید تابان است. هتل خورشید تابان با فاصله کمتراز 10 دقیقه به حرم مفتخر است با ارائه بهترین خدمات و تسهیلاتی متفاوت درمرکز شهر مشهد، میزبان گردشگران خارجی و مسافران تور مشهد باشد و می تواند یکی از گزینه های خوب برای رزرو هتل در مشهد باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند هتل خورشید تابان دارای 75 اتاق مجهز است که تعدادی از انها سوئیت اپارتمان میباشد و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی تجهیز و تکمیل شده اند . انواع اتاقهای هتل خورشید تابان مشهد شامل دوتخته، سه تخته، چهارتخته رویال و سوییت اپارتمان می باشد.این مجموعه یکی از کامل ترین هتل های مشهد بوده که در نزدیکی مرکز شهر مشهد در خیابان پاسداران واقع گردیده است.

امکانات هتل خورشید تابان مشهد: استخر ،سونا ،جکوزی ،رستوران ،کافی شاپ ،خشکشوئی ،اینترنت بیسیم ،آسانسور ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس

هتل خورشید تابان

هتل خورشید تابان

 

هتل عماد مشهد

هتل بین المللی عماد با شرایط کاملا استثنائی در فاصله 350 متری حرم مطهر و در 9 طبقه و 55 اتاق با گنجایش 200 نفر شامل 15 سوئیت رویال ، 40 اتاق دو تخته و سه تخته لوکس با طراحی زیبا ، 2 سالن پذیرایی و رستوران با گنجایش 185 نفر ، فست فود ، کافی شاپ و رستوران بام با چشم انداز حرم مطهر رضوی (ع) ، مجموعه آبی با گنجایش 30 نفر در هر نوبت ، استخر ، سونا خشک ، سونا بخار ، جکوزی و کافی شاپ ، سالن بدن سازی ، اینترنت وایرلس و پارکینگ اختصاصی افتخار دارد مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند. میزبان زائران و مهمانان بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد.مسافران تور مشهد میتوانند در اینن هتل زیبا اقامت داشته باشند.

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

هتل عماد مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل خورشید تابان مشهد

هتل عماد مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل های 2 ستاره مشهد

هتل اسپینو مشهد

هتل دو ستاره اسپینو در خیابان عنصری شرقی با مسافتی حدود 1200 متر تا درب باب الرضا حرم مطهر ،در زیباترین خیابان شهر قرار گرفته است... از ویژگیهای  علاوه بر دارا بودن کلیه امکانات رفاهی از جمله رستوران( با طبخ انواع غذاهای ایرانی و فرنگی)،کافی شاپ ، سونابخار، خشک و جکوزی (یک نوبت رایگان- دونوبت ویژه بانوان و اقایان و در سوئیت های رویال استفاده اختصاصی از سونا و جکوزی)، نزدیک بودن به مراکز اصلی خرید و مراکز دیدنی شهر می باشد.مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند.  همچنین اين هتل مجهز به سرویس به حرم در ده نوبت، سیستمهای صوتی و تصویری مرکزی و سایر امکانات اماده خدمت رسانی به میهمانان و زائرین عزیز می باشد.مسافران تور مشهدمیتوانند در این هتل زیبا بهترین اقامت را داشته باشند.

هتل اسپینو مشهد

هتل اسپینو مشهد

 

هتل هرند مشهد

 هتل هرند مشهد یکی از هتل های 2 ستاره مشهد میباشد که در یکی از نزدیک ترین خیابان های منتهی به حرم امام رضا واقع شده و با داشتن منوی غذایی انتخابی و صبحانه بوفه آمادگی پذیرایی از میهمانان و زایرین بارگاه مطهر رضوی را دارد. مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند به فاصله زمانی 5 دقیقه از حرم مطهر قرار گرفته در مجاورت بازار امام رضا(ع) نزدیکی به مراکز خرید 17 شهریور هتل هرند دارای 52 اتاق ( دو تخته - سه تخته- دابل - تری پل ) که همگی دارای حمام - سرویس بهداشتی و سیستم صوتی (پخش موسیقی - فیلم سینمایی- کارتون ) می باشند . از امکانات دیگر هتل می توان به کافی شاپ - لابی - رستوران و پارکینگ اشاره نمود . این هتل یکی از بهترین هتل های مشهد میباشد.

هتل هرند مشهد

هتل هرند مشهد

 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد , هتلی دو ستاره در فاصله 20 دقیقه ای حرم مطهر حضرت رضا (ع) واقع شده است . این هتل با داشتن 20 نوبت سرویس رفت و برگشت به حرم , صبحانه به صورت بوفه , ناهار با منوی 12 نوع غذا به صورت انتخابی و شام با منوی 10 نوع غذا آماده پذیرایی از میهمانان محترم می باشد. مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل استفاده نمایند. ضمنا هتل پارسه مشهد با داشتن 46 اتاق , شامل 5 اتاق دو تخته , 15 اتاق دو تخت همراه با یک کاناپه , 15 اتاق سه تخت  همراه با یک کاناپه , 5 آپارتمان یک خوابه 5 تخت و 6 آپارتمان دو اتاق خوابه 5 تخت و یک کاناپه با داشتن امکاناتی بی نظیر آماده خدمات دهی به زائرین حضرت رضا (ع)  می باشد. این هتل یکی از بهترین هتل های مشهدمیباشد. 

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

هتل پارسه مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل اسپینو مشهد

هتل هرند مشهد

هتل پارسه مشهد

تور مشهد پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های ارزان مشهد, هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

هتل های 3 ستاره مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت از هتل های مشهد است که در خیابان امام رضا (ع)8 چهاراه دوم بافاصله 8 دقیقه پیاده روی تا حرم مطهررضوی و درتیر ماه سال 1392راه اندازی و افتتاح گردیده است این هتل که از هتل آپارتمان های مشهد است آمادگی خودرا جهت ارائه خدمات بصورت فولبرد اعلام میدارد . امکانات هتل آپارتمان رسالت مشهد شامل یخچال ، تلویزیون ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، کافی شاپ ، اینترنت در لابی می باشد . کودکان تا 4 سال رایگان وبدون خدمات وبالای 4 سال کامل محاسبه میگردد . در تور مشهد میتوانید در این هتل خوب و آرام اقامت داشته باشید.

از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان رسالت این است که از هتل های نزدیک حرم مشهد به شمار می آید و سرویس دهی خوب هتل ، همانند هتل های 3 ستاره است . هتل آپارتمان رسالت هتلی نوساز با پرسنل با تجربه ، بهترین خدمات را به مسافران گرامی در تور مشهد  ارائه می نماید .

هتل آپارتمان رسالت مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

 هتل فرهاد مشهد

هتل فرهاد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد میباشد که در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) با كادري مجرب و آموزش ديده و شامل واحدهاي اقامتي مجهز به امكانات و استاندارهاي نوين از هر جهت رفاه و آسايش ميهمانان گرامي را تامين مي نمايد. مسافران تور مشهد میتوانند از بهترین هتل های مشهد استفاده نمایند.

اين هتل با ارائه امكانات عالي و رعايت اصول مشتري مداري افتخار دارد ميزبان زائرين و مسافرين مشهد الرضا باشد. هتل فرهاد در نزدیکی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) قرار دارد و در ۵ طبقه و داراي ۲۴ واحد طراحی شده که شامل آپارتمانهای ۲ خوابه، ۱ خوابه و سوئیتهای زیبا می باشد.

امکانات هتل فرهاد مشهد:لابی،نمازخانه،رستوران،صندوق امانات ،تاکسی سرویس،آسانسور ،صبحانه و… میباشد. مسافرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند لحظات آرامی را سپری کنند.

هتل فرهاد مشهد

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از امکانات این هتل زیبا استفاده نمایند. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است.هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد. مسافران میتوانند با اقامت در هتل های مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

آدرس هتل سیمرغ مشهد : مشهد، میدان 17 شهریور، نبش تقاطع صدر، هتل سیمرغ

هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل سیمرغ مشهد

هتل فرهاد مشهد

هتل آپارتمان رسالت مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های خوب مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

غارهای معروف در اطراف شهر مشهد

 

غار هندل آباد (اوله) به طول نود متر در شمال شرق مشهد واقع شده و در فاصله کوتاهی از روستای هندل آباد قرار دارد که فاصله روستا تا غار معادل با دو ساعت پیاده روی است. دهانه غار به سمت جنوب و مربع شکل است. آب چشمه درون غار از جاذبه های گردشگری تور مشهد نزد مردم جنبه شفا بخشی پیدا کرده و اعتقاد دارند که آبله حیوانات را درمان می کند. طول غار ۹۰ متر است که درون آن ستون های آهکی استاگتیت واستالاگمیت وجود دارد.این غار از یک مسیر اصلی به طول حدود ۹۰ متر تشکیل شده است که در قسمت هایی به صورت تالار بزرگ و در بخشی نیز بصورت راهرو به عرض و ارتفاع ۲ متر است. از نکات جالب توجه در این غار وجود تعداد زیادی وزغ و خفاش است.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این غار دیدن کنید.

 

 

 

غار زری در 9 کیلومتری جنوب‌ غربی مشهد، در مسیر روستای گلستان و کوهستان‌ های اطراف رودخانه قرار دارد. دهانه‌ی این پدیده طبیعی در ارتفاع 10 متری زمین به سمت غرب قرار گرفته است. مسیر غار دارای پیچ و خم‌های بسیاری است و درون غار فاقد منابعی آبی است. در تور لحظه آخری مشهد بازدید از این غار بسیار آسان است و وسیله‌ی نقلیه برای رفت و آمد مسافرینتور مشهد نیز وجود دارد. ارتفاع این نقطه از سطح دریا 1010 متر است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غارهای معروف در اطراف شهر مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

غارهای معروف در اطراف شهر مشهد

 

غار هندل آباد (اوله) به طول نود متر در شمال شرق مشهد واقع شده و در فاصله کوتاهی از روستای هندل آباد قرار دارد که فاصله روستا تا غار معادل با دو ساعت پیاده روی است. دهانه غار به سمت جنوب و مربع شکل است. آب چشمه درون غار از جاذبه های گردشگری تور مشهد نزد مردم جنبه شفا بخشی پیدا کرده و اعتقاد دارند که آبله حیوانات را درمان می کند. طول غار ۹۰ متر است که درون آن ستون های آهکی استاگتیت واستالاگمیت وجود دارد.این غار از یک مسیر اصلی به طول حدود ۹۰ متر تشکیل شده است که در قسمت هایی به صورت تالار بزرگ و در بخشی نیز بصورت راهرو به عرض و ارتفاع ۲ متر است. از نکات جالب توجه در این غار وجود تعداد زیادی وزغ و خفاش است.در تور لحظه آخری مشهد حتما از این غار دیدن کنید.

 

 

 

غار زری در 9 کیلومتری جنوب‌ غربی مشهد، در مسیر روستای گلستان و کوهستان‌ های اطراف رودخانه قرار دارد. دهانه‌ی این پدیده طبیعی در ارتفاع 10 متری زمین به سمت غرب قرار گرفته است. مسیر غار دارای پیچ و خم‌های بسیاری است و درون غار فاقد منابعی آبی است. در تور لحظه آخری مشهد بازدید از این غار بسیار آسان است و وسیله‌ی نقلیه برای رفت و آمد مسافرینتور مشهد نیز وجود دارد. ارتفاع این نقطه از سطح دریا 1010 متر است.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: غارهای معروف در اطراف شهر مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد